WELKOM IN WILIO!

Je bekijkt Wilio als een niet-geregistreerde klant

Schakel over naar professional
Navigatie
Diensten
Prijslijst
Over de applicatie
Download de applicatie
Hoe werkt het
Hoe we kunnen verbeteren
Neem contact met ons op
Over Wilio
Inloggen
WELKOM IN WILIO!

Je bekijkt Wilio als een niet-geregistreerde klant

Schakel over naar professional
Navigatie
Diensten
Prijslijst
Over de applicatie
Download de applicatie
Hoe werkt het
Hoe we kunnen verbeteren
Neem contact met ons op
Over Wilio
Inloggen

Infrastructuur

Bent u op zoek naar een aanbieder van civiele techniek? We hebben 26.304 providers in deze categorie. Verstuur aanvraag.

Begin

32.317 geregistreerde professionals

85.276 opgeloste projecten

4,8 van de 5 gemiddelde evaluatie van onze experts

226 512 Toepassingsinstallaties

Infrastructuur

Heeft u een dienst nodig op het gebied van civiele techniek? Wilio helpt u kwaliteitsexperts te vinden in het ontwerp en de uitvoering van lokale en speciale wegen, spoorwegen en kabelbanen, gasleidingen. De prijs van transportcommunicatie hangt meestal af van de omvang van de diensten. Bekijk meer informatie over de services: consultaties, doorgevoerde wijzigingen in het project, transportkosten geleverd door een van onze 26.304 professionals in de opgegeven categorie.

Zie ook:Prijzen

32.317 geregistreerde professionals

85.276 opgeloste projecten

4,8 van de 5 gemiddelde evaluatie van onze experts

226 512 Toepassingsinstallaties

Bruikbare informatie

Wat wil je weten

Engineering gebouwen Gebouw is een bouwstructuur gebouwd met bouwwerkzaamheden van bouwproducten die stevig op de grond zijn verbonden. Onder de vaste combinatie met de grond wordt verstaan ​​de vaste basis, de bevestiging van de structuur van stapels of andere ankers of de verbinding van de constructie op het netwerk of technische uitrusting van het grondgebied. Het is echter ook de gebouwen die onder de grond zijn gebouwd. Gebouwen zoals hierboven beschreven verdeeld in twee basisgroepen en landstructuren en technische gebouwen. Bouwgebouwen zijn overdekte gebouwen inclusief ondergrondse ruimtes. Dit zijn bouwstenen die zijn ontworpen om mensen, dieren of dingen te beschermen. Ze hebben misschien geen muren, maar ze moeten een dak hebben. Volgens het doel van het gebruik van landbouw, zijn deze verdeeld in woning of niet-residentiële gebouwen. In het volgende gedeelte betalen we deze structuurgroep niet, maar we zullen ons concentreren op de tweede grote groep gebouwen, op technische gebouwen. Technische gebouwen in termen van wetgeving worden bepaald in groepen volgens bepaalde gemeenschappelijke kenmerken. Een van deze kenmerken is dat de relevante structuurgroep de voorwaarden heeft ingesteld in specifieke wettelijke voorschriften, zoals een wegenrecht, een wet op de landingsbaan, telecommunicatie, een mijnbouw, enzovoort. De eerste groep van engineeringgebouwen zijn autosnelweg gebouwen, wegen, paden, zeevaart of niet-overdekte parkeerplaats. Hier is het bouwen van transportcorridors op het oppervlak van de aarde met het feit dat ze verder worden gedeeld door de intensiteit van de verkeerslast, volgens de natuurlijke mogelijkheden van de site, voornamelijk met betrekking tot milieubescherming. In deze groep engineeringgebouwen is het ook noodzakelijk om te weten dat er een divisie is voor het bouwen en beheren van wegnetwerk tussen het National Highway Company, Slowaaks Road Management, hogere territoriale eenheden, steden en gemeenten. Het belang en de ontoereikendheid van het wegennet is een grote beïnvloeding van de ontwikkeling van het grondgebied niet alleen na de economische site. Bij het bouwen van deze engineeringgebouwen, is het altijd een uitgebreide investering, landschap van land, een relatief lange bouwtijd, maar ook voor continue interventie in het comfort van het leven in het gebied, daarom worden de verschillende aanvullende maatregelen vaak voornamelijk gebruikt om de impact van toegenomenheid te verminderen Lawaai, stof en verlichting. Bijvoorbeeld ruiswanden of groene bruggen die veilig door de frequente snelweg en wegen kunnen passeren. De constructie van een reis of snelweg is een grote tussenkomst van het grondgebied en moet daarom absoluut normaal zijn dat, ondanks verhoogde middelen, alle ongunstige interventies niet alleen in het leven van mensen, maar ook in het leven fauna en flora op het grondgebied. De tweede groep engineeringgebouwen is de bouw van spoorweg en constructie van touwen. Deze gebouwen zijn uitdagende territoriale planning en het autorisatieproces en zijn ook aanzienlijk duur vanuit het perspectief van het bouwen van nieuwe routes. De huidige uitdaging met multinationaal belang is de behoefte aan het bouwen van hoge snelheidspoorwegcorridors. Dit gebied bevat ook constructie en modernisering van tramsporen. Voor een betere verbeelding van technische gebouwen van dit gebied, zal ik enkele referentiesoorten van gebouwen geven, die bijvoorbeeld spoorschakelaars, schakelende aggregaten, spoorwegonderneming structuren en bovenste, gebouw en reparatie van spoorwegzins en spoorwegovergang. Touwpaden met deze groep engineeringgebouwen zijn een vlotte verkeersfaciliteit of cyclische aard waar het een draagbaar of spanelement van het touw is. Voor ons worden de kabelbanen gebruikt in bergresorts, maar ook in Bratislava Koliba. Runway is vereist om de richtingregel te garanderen. Dit bepaalt de Kadiáľ zal door het touw worden getrokken om te bewegen. Volgens de rijdbaan kennen we de kabelbanen en ongewijzigd. Het draagtouw van de ophangkabelauto wordt uitgevoerd tussen de twee stations en ondersteund door meerdere ondersteuning volgens het reliëf van het grondgebied. Voertuigen worden opgehangen aan het steunkoord waarmee het materiaal of de mensen van het valleistation naar de top wordt getransporteerd. Nonvisuele kabelbaan zijn bijvoorbeeld een grondkabelbaan die langs de baan beweegt (bijv. Landkabelbaan op de Hrebienok, een kabelbaan naar Petřín in Praag). De meest uitgebreide ongegrond touwbaan zijn een bekende skiliften in verschillende skigebieden. De derde groep engineeringgebouwen is de bouw van opstijgende en landingsrajecten en behorende scroll-tracks. Het is een geschikte bouwtechnisch gemodificeerde gebieden waar objecten en faciliteiten zijn gebouwd met dalingen, landing, scrollen, bescherming en behandeling van vliegtuigen. Deze worden geschikt aangevuld met ruimtes voor mechanisch werk aan luchtapparatuur, zakelijke en magazijngebieden, maar ook voor passagiers- en vrachtruimtegebieden. Het drager-vliegtuigsysteem kan worden gevormd door een of meer start- en landingsroutes. Het startbaanysteem beïnvloedt de capaciteit van de betrokken luchthaven. De lengte van de start- en renbaan is bepaald bereik van vliegtuigtypes die op het vliegveld of vanaf het vliegveld kunnen worden gestart. Het rollende tracksysteem beïnvloedt de tijd gedurende welke het vlak tussen het uitcheckoppervlak en het start- en landingsgebied beweegt. De vierde groep engineeringgebouwen omvat bruggen, overdruk, tunnels, uitwisselingen en metro's. Het brugobject maakt deel uit van de communicatie die haar natuurlijke lichaam vervangt op een plaats die kunstmatige of natuurlijke obstakel voorbrugt. Op het type overbrugging kunnen we bruggen op bruggen, slippers en footbridges verdelen. Brug We begrijpen een brugobject dat langer is dan twee meter en gebruikt om wegen te converteren, leidingen van leidingen of bouwmassa's. Als het brugobject korter is dan twee meter, noemen we het een commercie. De voetgangersbrug wordt uitsluitend gebruikt door de voetganger of als herziening of servicecommunicatie in bruggen. Ik geef nog steeds één kenmerken van een zeer groot en gedetailleerd probleem van bruggen, ten minste de basis technische inhoud van alle bruggen dan engineeringgebouwen. Hun taak is om zijn eigen gewicht en een statische of dynamische last over te dragen die voor elke brug kan handelen. Elke brug voor basisvereenvoudiging heeft: - Brug bovenste, die niet alleen hun eigen gewicht verzendt, maar ook de effecten van zogenaamde. Willekeurige lading belastingen waarmee het in direct contact staat in de ondersteuningsstructuur. - De ondersteuningsstructuur draagt ​​zijn gewicht en lading van het bovenste gebouw van de brug. - De onderste structuur verzendt de lading van de hele brug in de grondgrond. De vijfde groep engineeringgebouwen omvat havens, zwemkanalen, waterloopbehandeling, dammen en dijk en irrigatie en melirationele gebouwen. Dit type technische gebouwen omvat het bouwen van bouwwerken, hetgeen de verordening of invloed van hydrologische omstandigheden in de natuur is, zodat er geen willekeurige of systematische schade aan het onroerend goed is om het land veilig en effectief te bezuinigen en om voorwaarden voor het inhouden van water te creëren het land en daardoor efficiënter gebruik. Alle interventies van dergelijke technische gebouwen moeten zorgen voor een duurzame ontwikkeling van het grondgebied, maar ook om de energieproductie van hernieuwbare natuurlijke hulpbronnen te waarborgen. Het meest beroemdste die deel in Slowakije is het waterwerk van Gabčíkovo. De zesde groep engineeringgebouwen bevat constructie van afgelegen en lokaal gas, water, elektriciteit, communicatienetwerken, masten aan hen, afvalwaterzuiveringsinstallaties en transformatiestations. Met deze groep moet worden opgemerkt dat dergelijke technische gebouwen voor verdere nauwkeurigere bestemmingen kunnen worden verdeeld in externe leidingen, telecommunicatie en elektrische verdeling en lokale leidingen en kabelverdeling. Het fundamentele verschil is in wetgevende technische voorwaarden voor constructie en de resulterende complexiteit, of bij het plannen van gebouwen, maar ook in de uitvoering ervan. De zevende groep engineeringgebouwen zijn mijnbouw en bouw van mijnbouwapparatuur. Het bouwen van deze gebouwen is strikt gereguleerd. Hun effecten die van invloed zijn op het milieu zijn groot. Daarom is hun autorisatie meertraps en tijdrovend. Onze belangrijkste sites zijn onder meer Banska Stiavnica en Kremnica. Het is mogelijk om alleen bekend te raken met alleen actuele activiteiten in het bouwen van mijnbouwgebouwen, maar ook met hun geschiedenis in thematische musea. De achtste groep van technische gebouwen is de constructie van energieapparatuur, gas- en afvalverbrandingsovens. We willen eraan aangeven dat de constructie van energieapparatuur momenteel wordt gericht op het vergroten van hun werkzaamheid, zodat elektriciteit wordt geproduceerd uit overtollige warmte en het gaat om het elektriciteitsnetwerk. Een soortgelijk principe is ook in de enige twee afvalverbrandingsovens in Slowakije (Bratislava, Košice), waar warmte en elektriciteit worden geproduceerd door verbranding onder de omstandigheden en strikte controle en dus als gevolg van afvalverwijdering. De negende groep engineeringgebouwen omvat gebouwen voor het verwerken en opslaan van kernafval. Het zijn zeer specifieke gebouwen waarvan de constructie niet alleen wordt gecontroleerd en gevolgd door overheidsinstanties, maar ook internationale organisaties. Het is vanwege de stoornissen en crashes zouden de consequenties kunnen hebben die de grenzen van de staat zouden overschrijden. De volledige levenscyclus van een dergelijke constructie wordt nauwlettend gevolgd en niet-naleving van elementaire maatregelen is gesanctioneerd. Het beroemdste gebouw dat binnen de tiende groep van engineeringgebouwen valt - gebouwen van chemische apparatuur en raffinaderijen is SlovaT. Dit is niet erg gelukkig geplaatst aan de rand van de hoofdstad van Bratislava, maar wat erger is, dus het is het risico op zijn locatie op de grens van ons grootste drinkwaterreservoir, op een klinknagel-eiland. De engineeringgebouwen omvatten ook zware gebouwen, die hoge ovens, cilindrisch en gieterij maken. Het is een andere stand-alone groep van technische gebouwen die de kwaliteit van het milieu in de bredere regio aanzienlijk kunnen beïnvloeden. Voor de verbeelding is het beroemdste gebouw uit deze groep ontsnapping-ijzeren ironisch in Košice. Een andere groep engineeringgebouwen zijn blootgestelde sportcursussen, automobiel, motorfiets en fietsbaan, golfbanen. In deze groep zijn gebouwen opgenomen om te zorgen voor actieve behoeften van de bevolking. De gevoelige regeling van deze gebouwen in de natuur is de enige mogelijkheid van duurzame ontwikkeling. In de afgelopen jaren in Slowakije, gebouwen die we ook alleen in het buitenland konden zien, bedoel ik, bijvoorbeeld, een auto-racingbaan die in het walnoot drankje of een aantal golfbanen in Slowakije in Slowakije ligt. Last but not least is er een groep engineeringgebouwen, uitgevoerd in de bouw van entertainment en rustparken, zoölogische en botanische tuinen. In de afgelopen jaren is het aantal entertainmentparken gericht op het gebruik van thermische bronnen, zogenaamde aquaparks aanzienlijk toegenomen. Door hun kwaliteit en beschikbaarheid te vergroten, is de mogelijkheid van recreatief gebruik gewaarborgd door een brede groep populatie. Integendeel, zoölogische en botanische tuinen richten zich op de modernisering en efficiëntie van het gebruik van aangewezen land, omdat de mogelijkheid om ander land te verkrijgen, voorkomt meer ontwikkeling van dit gebied. De laatste groep engineeringgebouwen zijn afvalstortplaatsen en andere engineeringgebouwen niet inbegrepen in eerdere groepen. Hier zouden we afvalopslaggebouwen aanraken, wat nog steeds de meest geërgerde manier is om te registreren met toenemende afvalvorming. Inspanningen om afval te scheiden en het gedeelte om opnieuw te sorteren naar hergebruik is nog steeds onvoldoende. Afvalopslag is niet langer van de middellange termijnreis en daarom is het noodzakelijk om de hoeveelheid aanzienlijk te verminderen en tegelijkertijd de technologie te moderniseren vanwege de verbranding en ander energieverbruik.