WELKOM IN WILIO!

Je bekijkt Wilio als een niet-geregistreerde klant

Schakel over naar professional
Navigatie
Diensten
Prijslijst
Over de applicatie
Download de applicatie
Hoe werkt het
Hoe we kunnen verbeteren
Neem contact met ons op
Over Wilio
Inloggen
WELKOM IN WILIO!

Je bekijkt Wilio als een niet-geregistreerde klant

Schakel over naar professional
Navigatie
Diensten
Prijslijst
Over de applicatie
Download de applicatie
Hoe werkt het
Hoe we kunnen verbeteren
Neem contact met ons op
Over Wilio
Inloggen

Implementatieproject

Bent u op zoek naar een ontwerper voor een uitvoeringsproject? We hebben 21.426 providers in deze categorie. Verstuur aanvraag.

Begin

32.317 geregistreerde professionals

85.277 opgeloste projecten

4,8 van de 5 gemiddelde evaluatie van onze experts

226 512 Toepassingsinstallaties

Implementatieproject

Heeft u een implementatie van een serviceproject nodig? Wilio helpt u bij het vinden van kwaliteitsexperts om het bijbehorende rapport, het samenvattende technische rapport en de algehele bouwsituatie op te stellen. De prijs van projectdocumentatie voor de constructie hangt meestal af van de omvang van de diensten. Bekijk meer informatie over de services: statische berekening, stuklijst, tekeningen geleverd door een van onze 21.426 specialisten in de opgegeven categorie

Zie ook:Prijzen

32.317 geregistreerde professionals

85.277 opgeloste projecten

4,8 van de 5 gemiddelde evaluatie van onze experts

226 512 Toepassingsinstallaties

Bruikbare informatie

Wat wil je weten

Implementatieproject van het gebouw Huis Projectbeheer is de basis waarop elk bouwproject is gebaseerd. De Construction Project Manager moet verschillende vaardigheden en competenties verkrijgen om in het project te bewegen en een functionele verbinding met veel teams in te stellen. Bouwprojecten vereisen voortdurend veranderingen en in die zin is het projectbeheer de sleutel tot stabiliteit van de gehele procedure. In dit artikel zullen we proberen basisbegrippen en principes te vervullen met betrekking tot bouwprojectbeheer. Wat betekent het beheer van bouwprojecten (CPM)? Het bouwprojectbeheer kan worden gedefinieerd als routering, regelgeving en toezicht van het project van zijn oorsprong tot het einde. Het uiteindelijke doel van het beheren van bouwprojecten is volledig voldoet aan de vereisten van de klant voor een levensvatbaar project in termen van functionaliteit en budget. Er is een breed scala aan soorten bouwprojecten zoals bedrijfs-, residentiële, industriële en zware bouwprojecten. De rol van bouwprojectmanager De bouwprojectmanager is verantwoordelijk voor de planning, coördinatie, budget en toezicht van projecten van het begin tot het einde. Kortom, de bouwprojectmanager moet voor: Bouw een budget en onderhandel de kostenramingen Regelen reisbestellingen Kies de meest effectieve bouwmethode en strategie Blijf in contact met aangepaste of begrotingszaken Bespreek technische en contractuele details met werknemers en andere professionele partijen Wees voorzichtig met het personeel op de plaats van bouwwerkzaamheden met experts op bouw en constructie In sommige gevallen kan het gebeuren, zelfs als het project nog in ontwikkeling is. De selectie is gebaseerd op veilingproces met verschillende leveranciers. Er zijn drie heersende methoden op basis van de leverancier: selectie met lage voedingsselectie, de beste selectie- en kwalificatie-gebaseerde selectie. Leveranciers moeten in staat zijn om de voorwaarden, budgettaire kwesties, openbare veiligheid, besluitvorming, kwaliteitsmanagement, werktekeningen, human resources en wiskunde te verwerken. Bouwprojectbeheer: Belangrijkste kenmerken Bouwbeheer wordt meestal uitgebreid tot een aantal verschillende functies. De belangrijkste van hen kunnen als volgt worden samengevat: 1. Specificatie van de doelstellingen en projectplannen, inclusief het voorstel voor de reikwijdte, tijdschema, budget, besluitvorming over de gewenste resultaten en selectie van projectdeelnemers. 2. Vermogend hulpbronnenefficiëntie door arbeid en benodigde apparatuur te verkrijgen. 3. Implementatie van vele operaties door legitieme coördinatie en beheer van afsluitende contracten, planning, schatten, ontwerp en constructie gedurende de hele procedure. 4. Effectieve ontwikkeling van betrouwbare communicatie tussen agenten om eventuele conflicten op te lossen die zich kunnen voordoen. De belangrijkste principes van bouwprojectbeheer is geen geheim dat het beheer van bouwprojecten een vrij ingewikkeld gebied is. Er zijn echter verschillende basisprincipes die iedereen moeten behouden die gewoon het terrein betreedt. Alles begint met het aanpakken van de projecteigenaar van leveranciers om biedingen aan te vragen. Bouwmanagers die geïnteresseerd zijn in projectimplementatie, bieden vervolgens de aanbieding van de eigenaar. Het aanbod bevat details van het bedrag dat de eigenaar van het project moet aanbieden om het project te voltooien. Er zijn twee soorten prijsaanbiedingen: 1. Open menu: Open aanbiedingen zijn onlosmakelijk verbonden met openbare projecten. Dit is een veiling waar elke leverancier welkom is om hun aanbieding in te dienen. Open aanbod wordt meestal openlijk gepromoot. 2. Gesloten menu: Particuliere projecten zijn gebaseerd op gesloten biedingen. De projecteigenaar stuurt een uitdaging om het aanbod aan een bepaald aantal leveranciers in te dienen. Beheer van bouwprojecten Na ontvangst van alle aanbiedingen voor een bepaald project is de eigenaar om de leverancier te kiezen een van de volgende drie manieren: 1. Selectie met lage toevoer: in dit geval is het een groot object van belang. Building Management Companies Dien de laagste deals in die open staan ​​voor het voltooien van het project. De projecteigenaar selecteert het laagste aanbod en ga ermee door. 2. Keuze van de beste waarde: dit proces plaatst de nadruk op kwalificatie en prijs. De eigenaar kiest het meest aantrekkelijke aanbieding in termen van kwaliteit en geld. 3. Selectie op basis van kwalificaties: deze methode wordt aangenomen wanneer de kwalificatie wordt gebruikt als één criterium voor selectie van gebouwenbeheer. Kwalificatieverzoek (RFQ) helpt eigenaren om meer informatie te ontvangen over de ervaring en competentie van de leverancier in de projectorganisatie. Soorten contracten Type contract moet ook worden overeengekomen na de selectieprocedure. In de regel zijn er vier soorten contracten: 1. Lump Sum: de meest populaire soort overeenkomst. De eigenaar en de aannemer stellen een vaste prijs voor het hele project. De prijs blijft hetzelfde, zelfs als de totale kosten van het project lager zijn dan het overeengekomen bedrag. 2. Eenheidsprijs: als er objectieve moeilijkheden zijn bij het bepalen van de definitieve prijs van tevoren, heeft deze methode de voorkeur. De projecteigenaar biedt materialen met een specifieke eenheidsprijs om de uitgaven te verlagen. Beheer van bouwprojecten 3. Kostenverhogingskosten: Prijscontract Plus kosten is de beste contractovereenkomst voor leveranciers. Naast de algemene kosten van het project en de overeengekomen vergoeding van de vaste leverancier, moet de eigenaar na voltooiing alle andere onvoorspelbare uitgaven betalen. 4. Gegarandeerde maximale prijs: het laatste type contract is niet erg verschillend van vorige. Het sleutelverschil is de maximale kosten die in dit geval niet kunnen worden overschreden. Projectmanagementprocessen Het menuproces wordt beëindigd en nu is het tijd voor alle mensen betrekken ze in het project. In het algemeen heeft elk project een standaard levenscyclus, ongeacht de speciale kenmerken. Deze structuur kan worden geschetst in vier basisstadia: 1. De initiatie van het project tijdens de eerste fase wordt vastgesteld door de doelstelling en haalbaarheid van het project. Dit is een beslissende fase van het hele proces omdat het kan aangeven of dit project een goede kans is of niet. Indien nodig zal een haalbaarheidsstudie plaatsvinden en zal de aanbevolen oplossing / plan worden afgegeven op basis van de resultaten. Zodra alles wordt beslist, wordt een document gemaakt (PID). Het project Lancering biedt de basis van het bouwplan en is een van de belangrijkste artefacten in projectmanagement. Verken vandaag nog lessbuild! 2. De planningsfase in de projectplanningsfase bepaalt al het werk dat moet worden uitgevoerd. Het is een lopende activiteit bijna tot het einde van het project. De belangrijkste prioriteit tijdens de planningsfase is tijd, kosten en middelen voor het project. Op basis van deze vereisten, de strategie die moet worden gevolgd. Dit wordt ook bereikbeheer genoemd. Een ander belangrijk document dat moet worden voorbereid, is de structuur van de werkverdeling (WBS), een checklist die al het nodige werk voor kleiner is dan een functionerende categorie (u kunt het doen in onze bouwplanningssoftware). Gewoon een gedefinieerd budget, schema en werk, het project is bijna klaar om te beginnen. De volgende stap van dit werkelijk belangrijk proces is risicobeheer. Op dit punt zou het alle potentiële bedreigingen voor het project moeten onderzoeken en een solide oplossing bedenken. Ten slotte is het communicatieplan ook essentieel omdat het zorgt voor de effectieve informatie tussen de projectfeesten. 3. De implementatiefase in de implementatiefase wordt in gebruik genomen van het plan voor bouwprojectbeheer. Deze fase is in het algemeen verdeeld in twee hoofdprocessen: implementatie en monitoring en controle. Het projectteam zorgt voor de implementatie van de vereiste taken. Tegelijkertijd wordt de voortgang bewaakt en worden wijzigingen aangebracht. In feite besteedt de projectmanager het grootste deel van de Tijdmonitoring en is afhankelijk van de informatie die het ontvangt, taken doordraagt ​​en de controle over het project onderhoudt. 4. Laatste fase (deadline) De laatste fase van het project is de officiële beëindiging ervan. De projectmanager evalueert wat het goed was en verwijst naar eventuele mislukkingen. Aan het einde is er een projectrapport, berekent het laatste budget en biedt informatie over alle taken die onvolledig blijven. Het projectrapport in combinatie met analyse van mogelijke aandoeningen zal een waardevolle feedback zijn voor toekomstige bouwprojecten. Project planning Betrouwbare planning kan veel risico's uitsluiten die kunnen optreden tijdens bouwproject. Het belangrijkste doel van de planning is om de toewijzing van materialen en middelen binnen het project te verbeteren. Dit kan worden vermeden door mogelijke vertragingen en een betere communicatie tussen verschillende partijen kan worden gewaarborgd. Er is een aantal verschillende planningstechnieken die de projectmanager kunnen kiezen: 1. Ganttov-diagram: het is ongetwijfeld een van de meest praktische systemen die een projectteam beschikbaar hebben. Gantt's diagram kan u een overzicht van het bouwproject geven en u informeren over de taken die in de tijd zijn achtergelaten of afgewerkt. 2. Equilibriumplanning: Equilibrium-technologie is een uiterst nuttige methode voor herhaalde taken. Het kan opmerkelijke hulp bieden bij het vullen van deadlines en efficiënte toewijzing van middelen. 3. Werkwijzen voor kritieke weg: het is een van de meest populaire planningshulpmiddelen en is zeer helpen om middelen en de exacte berekening van de dienstregelingen systematisch te verspreiden. Kortom, de methode van kritisch pad kan bijdragen aan een eerder of op zijn minst de tijdige voltooiing van uw bouwproject. 4. Q-planning: Deze bouwplanningwerkwijze is onlangs steeds vaker bekend omdat het projectmanagers in staat stelt om talloze en soms tegenstrijdige taken in de juiste volgorde te compileren. Building Project Management Budget Het definiëren van het budget is verreweg verre van een van de meest elementaire parameters, waarmee rekening moet worden gehouden bij het opstellen van een bouwproject. De kostenraming kan een zeer uitdagende taak zijn, maar als het goed wordt gedaan, kan het een van de sleutels tot succes zijn. In de regel zijn er vier basisparameters die de projectmanager in gedachten moet houden: 1. Projectanalyse: de eerste maatregel die moet worden aangenomen, is om verschillende doelstellingen en beperkingen op het project te verduidelijken. Wanneer je het doet, kun je een beter idee hebben van wat je wilt bereiken en wie je precies nodig hebt om het te bereiken. 2. Begrotingsschatting: na de regeling van alle prioriteiten van uw project, is de tijd om een ​​budget te organiseren in overeenstemming met een vaste tijdlijn. Nu is het een goede tijd om aanbiedingen aan te vragen van geïnteresseerde contractuele leveranciers. Budgetconstructie 3. Kostenbewaking: Zodra het bouwproject wordt gelanceerd, is het noodzakelijk om de kosten van het project te begeleiden. Hoe eerder je dat beter gaat doen, omdat het je in staat zal stellen om misbruik van middelen te ontdekken voordat het te laat is. 4. Accounting: een zeer competente boekhoudafdeling is essentieel. In samenwerking met het projectteam zijn ze verantwoordelijk voor het handhaven van de werking van alle financiële overeenkomsten van plan. Juridisch aspect van bouwproject Het bouwproject bestaat uit veel verschillende details. Een van de belangrijkste die geen projectmanager moet worden over het hoofd gezien, gerelateerd aan de juridische parameters. Een goed voorbereide bouwprojectmanager moet altijd antwoorden kunnen bieden op mogelijke juridische geschillen of risico's die kunnen verschijnen. Op deze manier is het hele project veilig en gebouwd op solide fundamenten. Er moeten rekening worden gehouden met vijf hoofdgebieden: 1. Pagina's: deze categorie verwijst naar iedereen die betrokken is bij het bouwproject (leveranciers, consultants, onderaannemers, kopers, enz.) 2. Contracten: hoewel er enkele vaste vormen van contracten voor bouwprojecten zijn, moeten vele malen de nodige wijzigingen in de overeenkomsten worden gemaakt, dus juridisch advies is meer dan essentieel. 3. WETGEVING EN REGISTRATIE: KWALITEIT JURIDISCHE TEAM Zorgt ervoor dat alle verschillende wetgeving en voorschriften correct worden nageleefd. 4. Inkoop: het inkoopproces betreft de aankoop van alle verschillende materialen en services die nodig zijn voor het bouwproject. Het is daarom essentieel dat het hele project consequent wordt gereguleerd uit een juridisch oogpunt. 5. Verzekering: er is geen geheim dat er veel fysieke gevaren zijn op de bouwplaats. Daarom moet de projectmanager worden geïnformeerd en moet worden verzorgd voor alle kleine details met betrekking tot verzekeringscontracten. Gevolgtrekking Een bouwproject samenstellen is echt een uitdagende inspanning. Er is een integraal bedrag aan parameters en elementen die uitgeput moeten zijn om te analyseren.